29.11.2013

Sneak Peek: projekti hoitolaukun metsästys sai täydellisen lopun

Kun lähestulkoon kaikki muu tarpeellinen on hankittu, tuli vähän niinkuin puuntakaa tämä hoitolaukkuasia. Ja sitä sopivaahan etsittiin ja pähkäiltiin ja googletettiin ja kyseltiin suosituksia. Vihdoin ja viimein yksi vei voiton ja se on täydellinen! Ensi viikolla aiheesta lisää :)


Hei te äidit hoi: Mitä te arvostatte hoitolaukussa? Ihan mielenkiinnon vuoksi kyselen, jotta voin verrata tähän omaani ja ehkäpä joku toinen hoitolaukuton saa hyviä vinkkejä :). Vinkit kiertoon!

4 kommenttia:

  1. Oma hoitolaukkuni ostin vähän viime tippaan enkä ehtinyt tehdä mitään vertailuja. Kuitenkin nyt parin kuukauden käytön jälkeen olen ollut tyytyväinen valintaani. Itselleni tärkein ominaisuus on vedenkestävyys, syksyn sateilla oli todella hyvä että laukku kesti vettä, lisäksi kaikki mahdolliset roiskeet on helppo puhdistaa pinnalta eikä tarvitse pelätä minkään menevän pilalle. Toiseksi on hyvä että laukku on helppo avata yhdellä kädellä, harvoin on nimittäin kahta kättä käytettävänä. Oma laukkuni on suljettavissa vetoketjulla ja siinä on tarroilla kiinnitettävä läppä, ja olen varmaan kerran laittanut vetoketjun kiinni, sen verran vaikea se on avata nopeasti. Lisäplussaa laukussa on erikokoiset taskut että esimerkiksi nopeasti tarvittavia tavaroita ei tarvitse etsiä pitkään.

    Nämä asiat olen huomannut käytössä hyödylliseksi, lisäksi mukana kulkee yleensä laukku omille tavaroille, tietenkin sellainen pitkällä olkaimella varustettu.

    -JJ-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommenteistasi JJ :). Tulipa hyviä vinkkejä! Noh, meidän laukku on nahkaa, joten sitä täytyy huoltaa jonkinverran. Onneksi on suihkutettavia nahanhoitotuotteita. Kävin testaamassa (tietenkin) tuon yhdelläkädellä avaamisen ja kyllä se onnistui; vaatii hieman totuttelua ;). Tässäkin laukussa on paljon taskuja, niin ulko- kuin sisäpuolella ja ko. laukkuun mahtuu reilusti tavaraa, joten maman ei välttämättä tarvitse kantaa enää omaa laukkua mukana. Ehkä... Myönnettäköön, että laukun ulkonäkö viehtätti niin minua että miestäni (vaikkakin päätös oli tämän Rouvan) ja laukkua voi jatkossa hyödyntää muutenkin.

      Käyttökokemushan sen lopullisen todellisuuden kertoo, joista pystyn kertomaan vasta helmi-maaliskuussa:).

      Poista
  2. Wow, siis mä olen just kyseustä Storsak laukku katsonut ja miettinyt, mutta koska esikoisen kanssa mulla oli vaan ihan tavallinen iso käsilakku ja toimi aivan loistavasti:) mutta nyt olen alkannut himotsemaan kaikkea, mitä esikosen kanssa en saanut/tarvinnut. Toisena vaihtoehtona olen miettinyt palkita itseni sitten vauvan syntymä jälkeen ja osta joku hyvä iso käsilaukku(vaikka Korsin tai Jacobsin) mene samalla hoitolaukkuna ja myöhemmin sitten ihan oman käyttöön. Oikein mukavaa viikonloppuna:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Missis H :). Kyllähän tavallinen laukku menee varmasti tosi hyvin, kunhan on tarpeeksi iso ja lokeroita löytyy ja ja hei; Kors/Jacobs sounds very good ;)!. Tuo mun hoitolaukku on siitä kiva, että se menee esim. läppärilaukkuna sitten myöhemmin. Kerron laukusta ensi viikon loppupuolella hieman lisää.

      Iloa iltaan ja viikonloppuun :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...