23.4.2013

Pistosta napaan...

No ehkei ihan napaan, mutta sen viereen kylläkin :)

Lääkkeenä on Gonal F 900 iu, josta nappaan aamuisin päiväannokseni eli 125 iu.

Kävin eilen apteekissa ja illalla sitten lueskelin ohjeita. Luin siinä samalla sitten haittavaikutuksista, mitä ei ehkä   olisi pitänyt lukea. Mullehan nyt varmaan tulee sitten kaikki mahdollinen veritulpista keskenmenoihin. Silmät suurina luin niitä ja hetkisen ajatukseni herpaantui ja pohdin mihin olenkaan lähtenyt, voiko tämän perua... :D. No ei vaiskaan...

Aamulla aloin tositoimiin. Nips, annoskoko oikeeksi; Naps, tulpat pois; Nips, vatsaantökkäisy (teki mieli kirkaista, mutta olin tiukkana); Naps, aineet sisään ja Nips, that's it. Helppoa kuin mikä!

Jenkit ne on kovia kuvaamaan kaikenlaista ja löysin sitten kotikutoisen videopätkän tästä ko. lääkkeestä ja sen laittamisesta... Itseäni alkoi hymyilyttämään, kun mietin minkälaisen videon olisin itse tehnyt (JOS olisin tehnyt...)... tämä video on niin "leikki sikseen ja hommiin". Mä olisin ehkä kirkaissut ;)




Homma oli siis peace of cake, ei tuntunut missään. Huomenna mä olen jo professional PRO.

Enemmän tässä nämä tunteet menee siksakkia. Onhan tämä kultahipun metsästys haastavaa puuhaa niin fyysisesti kuin henkisestikin. Olen iloinen siitä että valitsimme Eero Varilan lääkäriksemme. Minulle on todella tärkeää, että lääkärin kanssa synkkaa. Hän perehtyy ja pohtii todella tarkkaan tilanteen kuin tilanteen. Muutenkin klinikalle meno on miellyttävää. Henkilökunta on todella positiivista ja ystävällistä. Kymppivalinta!

Ja lääkärini ei käsittääkseni golfaa...

Kuva google.com


Kirjoitan klinikan valitsemisesta lisää seuraavassa postauksessani.

Nyt ystävän luo kahville ja siitä jumppaamaan!

Xoxo KK



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...